Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Aparat za kavu DeLonghi ECAM450.86.T

Od 0 ocjena
Redovna cijena: 1.049,00 € s PDV-om
- LatteCrema Hot and Cool Technologies za automatsku vruću i hladnu pjenu od mlijeka
- Cold Extraction Technology za najsvježije Cold Brew napitke u manje od 5 minuta
- 3,5 inčni TFT zaslon s ikonama u boji, osjetljiv na dodir
- Bean Adapt Technology automatski podešava postavke aparata za svaku vrstu kave kako bi se osiguralo idealno izdvajanje kave
- Wi-Fi spojivost i mobilna aplikacija
Dostupnost: dostupno
Usporedba
Pošalji upit
Favoriti
Šifra proizvoda Šifra proizvoda: 310112337
Kataloški broj Kataloški broj: ECAM450.86.T
Jedinica mjere Jedinica mjere: kom
Jamstvo Jamstvo: 24 mj

Opis

Uživajte u savršenom trenutku opuštanja uz aparat za kavu DeLonghi Eletta Explore!

Kad se radi o ispijanju kave, ne želite se zadovoljiti samo prosječnim iskustvom. DeLonghi Eletta Explore je uređaj koji će vas odvesti na jednu novu razina uživanja u kavi. Ovaj elegantni i sofisticirani aparat donosi kombinaciju vrhunske tehnologije i istinske strasti za kavom, stvarajući izvanredne napitke s potpisom. Jednostavnost korištenja ključna je odlika DeLonghi Eletta Explore aparata.

Zahvaljujući intuitivnom sučelju i naprednom digitalnom zaslonu, priprema vaše omiljene kave nikad nije bila lakša. Jednostavnim dodirom prsta možete odabrati željeni napitak, podešavanje temperature i veličinu šalice, te prilagoditi svoje iskustvo po vlastitom ukusu. Sve je dizajnirano kako biste uživali u personaliziranoj kavi koja savršeno odgovara vašim preferencijama. Jedna od najimpresivnijih značajki DeLonghi Eletta Explore je integrirani mlinac za kavu. Možete zaboraviti na dosadne korake mljevenja zrna jer ovaj aparat obavlja sve za vas. Svaki put kada pripremate kavu, svježe mljevena zrna otkrivaju bogatstvo okusa i aroma koji će vas oduševiti.

Osim toga, možete prilagoditi stupanj mljevenja prema svojim preferencijama, osiguravajući tako svaki put savršenu šalicu kave. DeLonghi Eletta Explore također nudi širok izbor kava i napitaka koji će zadovoljiti sve vaše želje za toplim i hladnim napitcima. Uživajte u klasičnoj crnoj kavi, pripremite ukusni espresso ili cappuccino s bogatom mliječnom pjenom, hladne cold brew kave ili se opustite uz kremasti latte macchiato. Bez obzira na to kakav napitak odaberete, DeLonghi Eletta Explore će osigurati dosljedno visoku kvalitetu i pravilan dozirani omjer sastojaka za savršen okus svaki put.

Naravno, čistoća je također bitan aspekt pripreme kave. DeLonghi Eletta Explore ima jednostavan sustav održavanja i čišćenja, koji osigurava da uvijek imate čistu i svježu kavu. Automatska funkcija čišćenja i samopročišćavanja olakšava održavanje aparata, dok je integrirani spremnik za mlijeko jednostavan za čišćenje nakon upotrebe. DeLonghi Eletta Explore je ne samo aparat za kavu, već i vjeran suputnik u svakodnevnom uživanju u kavi.

Uz njega, svaki trenutak ispijanja kave postaje poseban doživljaj koji vas ispunjava zadovoljstvom i užitkom. Iskusite vrhunsku kvalitetu, intuitivnost i izvanredan okus uz DeLonghi Eletta Explore. Ovaj aparat za kavu ne samo da će oplemeniti vaše jutro, već će postati neizostavan dio vaše svakodnevne rutine uživanja u kavi.

Neodoljivo iskustvo čeka vas s DeLonghi Eletta Explore - vašim najboljim partnerom za neograničeno uživanje u kavi.

Specifikacija

Brand
DeLonghi
Aparat za kavu DeLonghi ECAM450.86.T
Aparat za kavu DeLonghi ECAM450.86.T
1.049,00 € s PDV-om

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još

Glačalo Electrolux E7SI1-8DB
Besplatna dostava

Glačalo Electrolux E7SI1-8DB

Brand: Electrolux
Dimenzije, ŠxDxV: 314 x 139 x 152 mm
Boja: 
Šifra: 310111021Dostupnost: dostupno
75,00s PDV-om
Usisavač s vrećicom  ELECTROLUX EUOC94DB
Besplatna dostava

Usisavač s vrećicom ELECTROLUX EUOC94DB

Brand: Electrolux
Dimenzije, ŠxDxV: 307x502x255 mm
Boja: 
Šifra: 310112195Dostupnost: dostupno
249,00s PDV-om
Mikser štapni BRAUN MQ5252BKBL

Mikser štapni BRAUN MQ5252BKBL

Brand: BRAUN
Šifra: 310117569Dostupnost: dostupno
65,00s PDV-om
Dyson Pet Cleaning Kit Retail
Besplatna dostava

Dyson Pet Cleaning Kit Retail

Brand: Dyson
Šifra: 310117697Dostupnost: dostupno
75,00s PDV-om
Kava u zrnu DeLonghi Classico Espresso DLSC617 1kg

Kava u zrnu DeLonghi Classico Espresso DLSC617 1kg

Brand: DeLonghi
Šifra: 500201013Dostupnost: dostupno
22,00s PDV-om
Usisavač XIAOMI Mi Vacuum Cleaner G10 Plus - štapni bežični
Besplatna dostava

Usisavač XIAOMI Mi Vacuum Cleaner G10 Plus - štapni bežični

Brand: XIAOMI
Šifra: 310112353Dostupnost: dostupno
259,00s PDV-om
Parna postaja Braun IS7282BL
Besplatna dostava

Parna postaja Braun IS7282BL

Brand: BRAUN
Masa: 4.94 kg
Šifra: 310112314Dostupnost: dostupno
279,00s PDV-om
Aparat za kavu DeLonghi ECP33.21.BK
Besplatna dostava

Aparat za kavu DeLonghi ECP33.21.BK

Brand: DeLonghi
Šifra: 213003117Dostupnost: dostupno
139,00s PDV-om
Recenzije
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 ocjena
0%
Bi preporučilo ovaj proizvod

Često postavljana pitanja

Pravne osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshopu.


Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.


Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).


Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € (s PDV-om) iznosi 4,65 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € (s PDV-om) je besplatna.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ako se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr.


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ako na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr.


Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.

Fizičke osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.


Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom. 
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.  
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje. 


Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshopa. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno. 
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.


Na koji način se vrši uplata karticom putem webshopa?
Plaćanje karticom putem webshopa vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.


Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirat ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.


Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshopa?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € (s PDV-om) iznosi 4,65 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr


Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshopa?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshopa je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.