Kutije, ladice i stalci za papire

Priložena dokumentacija na Vašem uredskom stolu Vam predstavlja problem u nesmetanom radu, a pritom ih ne želite odložiti u ladice, registratore i ormare jer će Vam isti uskoro zatrebati? U tom slučaju, odlučite se za praktične kutije, ladice ili stalke za papire. Funkcija kutije za papire je mogućnost odlaganja papira u ograđenom prostoru za njihovo umetanje, čuvanje i zaštitu na jednom mjestu. Uz kutiju za papire na svom uredskom stolu ili ormariću brzo pristupite željenom dokumentu. Arhivske kutije iz naše ponude čini peteroslojni kartonski materijal za umetanje većeg broja dokumenata, odvojivi poklopac i rukohvati za zaštitu od vanjskog kontakta i jednostavno premještanje. Za Vaše dokumente u visećim mapama nudimo specifične kutije u koje ćete ih lako smjestiti i imati pri ruci. Ladice za spise praktičan su izbor kod potrebe za čuvanjem dokumenata na Vašem radnom stolu. Raspolažemo pvc i žičanim ladicama u raznim bojama i dimenzijama za pomoć u razvrstavanju dokumenata po Vašoj želji i potrebi. U ponudi su razni žičani i kartonski Donau stalci za spise.