Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Voda prirodna JANA pet 1,5L

Od 0 ocjena
Redovna cijena: 1,00 € 7,53 kn s PDV-om
1l = 0,62 € | 4,67 kn
pakiranje 6/1
Dostupnost: dostupno
Usporedba
Pošalji upit
Favoriti
Šifra proizvoda Šifra proizvoda: 510503002
Kataloški broj Kataloški broj: 510503002
Jedinica mjere Jedinica mjere: kom

Opis

Svijest o mogućim učincima dehidracije važna je kako u našem svakodnevnom životu tako i na poslu. Često se u rutini izgubi navika redovite konzumacije vode pogotovo na poslu gdje nas često radne obaveze mogu zaokupirati. Koristi redovite hidratacije organizma su poznate i brojne poput povećanja energije, koncentracije, ispiranje neželjenih toksina, poboljšanje probave, jačanje imunološkog sustava i drugih. Voda doprinosi postizanju optimalnog stanja, a kad Vaše tijelo funkcionira u svom optimalnom stanju, osjećat ćete se sjajno i raditi bolje! Prirodna voda Jana ima izvanredno uravnotežen i stabilan mineralni sastav koji doprinosi razini Vašeg zdravlja i raspoloženja. Njezin jedinstven i prepoznatljiv svilenkast okus postignut je iz prirodnog izvora i sastavom koji ju čini pitkom, ukusnom i okrepljujućom. Savršen je izbor za unos tekućine, minerala, hidrataciju organizma te kao napitak uz Vašu kavu ili jelo. Uz Jana prirodnu negaziranu vodu osjetit ćete razliku u okusu i učinku na Vaš organizam baš svaki put.

Voda prirodna JANA pet 1,5L
Voda prirodna JANA pet 1,5L
1,00 € 7,53 kn s PDV-om

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još

NESCAFE Dolce Gusto Latte Macchiato kava 183,2g (16 kapsula)
AKCIJA

NESCAFE Dolce Gusto Latte Macchiato kava 183,2g (16 kapsula)

Brand: Nescafe
Šifra: 510202010Dostupnost: dostupno
5,40 €40,69 kns PDV-om
Najniža cijena proteklih 30 dana: 5,69 €42,87 kn
NESCAFE Dolce Gusto Lungo kava 104g (16 kapsula)
AKCIJA

NESCAFE Dolce Gusto Lungo kava 104g (16 kapsula)

Brand: Nescafe
Šifra: 510202011Dostupnost: dostupno
5,40 €40,69 kns PDV-om
Najniža cijena proteklih 30 dana: 5,69 €42,87 kn
Čaj FRANCK Menta omot 35g 20/1

Čaj FRANCK Menta omot 35g 20/1

Brand: Franck
Šifra: 510101003Dostupnost: dostupno
1,64 €12,36 kns PDV-om
Čaj FRANCK Šipak omot 60g 20/1

Čaj FRANCK Šipak omot 60g 20/1

Brand: Franck
Šifra: 510101004Dostupnost: dostupno
2,31 €17,40 kns PDV-om
Čaj FRANCK Lipa omot 40gr 20/1

Čaj FRANCK Lipa omot 40gr 20/1

Brand: Franck
Šifra: 510101018Dostupnost: dostupno
1,79 €13,49 kns PDV-om
NESCAFE DG Starbucks Cappuccino 120g (12 kapsula)
AKCIJA

NESCAFE DG Starbucks Cappuccino 120g (12 kapsula)

Brand: Nescafe
Šifra: 510202048Dostupnost: dostupno
5,05 €38,05 kns PDV-om
Najniža cijena proteklih 30 dana: 5,31 €40,01 kn
NESCAFE Dolce Gusto Cortado 302,4g (48 kapsula) MEGAPACK
AKCIJA

NESCAFE Dolce Gusto Cortado 302,4g (48 kapsula) MEGAPACK

Brand: Nescafe
Šifra: 510202026Dostupnost: dostupno
13,95 €105,11 kns PDV-om
Najniža cijena proteklih 30 dana: 14,69 €110,68 kn
Sok JUICY jabuka 100%  brik 1,0L

Sok JUICY jabuka 100% brik 1,0L

Šifra: 510404012Dostupnost: dostupno
2,99 €22,53 kns PDV-om
Recenzije
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 ocjena
0%
Bi preporučilo ovaj proizvod

Česta pitanja i odgovori

Pravne osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.


Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.


Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).


Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba  često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr


Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr

Fizičke osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.


Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom. 
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.  
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje. 


Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno. 
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.


Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.


Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.


Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshop-a?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr


Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.