Smart watch GARMIN Forerunner 245 Black Berry - 010-02120-11
- pametne obavijesti, odgovor porukom / odbijanje telefonskog poziva tekstualnom porukom (samo Android)
- ugrađena memorija: podaci o 200 sati aktivnosti
- senzori: GPS, GLONASS, GALILEO, GARMIN ELEVATE™, BRZINOMJER, TERMOMETAR
- trajanje baterije: do 7 dana u načinu rada pametnog sata i do 24 sati u GPS načinu rada
Opis
Garmin Forerunner 245 elegantan je i lagan GPS pametni sat dizajniran za trkače i opremljen svim funkcijama koje su Vam potrebne za treniranje, a nositi ga možete i danju i noću. Forerunner 245 sadrži silikonski remen otporan na znoj i izdržljivo Corning Gorilla Glass 3 staklo zbog čega se može nositi sa svim uvjetima.
Ovaj GPS pametni sat prati statističke podatke, računa i zna sve o Vašoj izvedbi, trkačkoj kondiciji, povijesti treniranja i Vašim ciljevima. GPS za Vas prati gdje trčite kako bi dobili točnu statistiku koja uključuje udaljenost, tempo i intervale, dok Vam funkcija Garmin trener pomaže u Vašem treningu. Ovi prilagodljivi planovi treniranja stavljaju Vam na raspolaganje savjete stručnih trenera i besplatne planove treniranja koji se prilagođavaju Vama i Vašim ciljevima. Vježbe se sinkroniziraju izravno na Vaš sat.
Promijenite Vašu rutinu vježbanja s profilima aktivnosti za biciklizam, plivanje, trčanje na pokretnoj traci, trčanje na dvoranskoj stazi, vježbanje na orbitreku ili steperu, kardio, jogu i mnoge druge zahvaljujući ugrađenim sportskim aplikacijama. Zahvaljujući senzoru pulsa na zapešću, ovaj sat neprekidno mjeri Vaš puls i upozorit će Vas ako bude previsok ili prenizak dok mirujete. Dok se Vi krećete, Garmin Forerunner 245 prati korake, minute intenzivnog vježbanja i još mnogo toga. Kada se upotrebljava s kompatibilnim dodatnim uređajem, Forerunner 245 mjeri ključne parametre trčanja kao što su duljina koraka, vrijeme dodira s tlom i balans vremena dodira s tlom koji Vam pomažu steći uvid u Vašu tehniku i način treniranja, koliko ste u formi i kakva je Vaša produktivnost.
Trenirajte pametnije uz funkciju maksimalnog VO2 koja Vam pokazuje kakve performanse možete očekivati. To mjerenje uračunava i promjene performansi koje mogu uzrokovati toplina ili nadmorska visina. Saznajte kako Vaše vježbanje utječe na poboljšanje izdržljivosti, brzine i snage uz podatke o efektu aerobnog i anaerobnog uz funkciju efekt vježbanja. Funkcija opterećenja treniranja mjeri volumen vježbanja u zadnjih 7 dana i uspoređuje ga s optimalnim rasponom volumena za Vašu razinu kondicije i s Vašim zadnjim treninzima. Ugrađeni savjetnik za vrijeme oporavka nakon svakog vježbanja savjetuje koliko dugo trebate odmarati prije novog napora. Pritom uračunava i cjelodnevni stres, spavanje te dnevnu aktivnost koja se ne odnosi na vježbanje.
Senzor energije Body Battery mjeri razinu energije u Vašem tijelu kako biste pronašli najbolje vrijeme za aktivnost i odmor. Zahvaljujući funkcijama za praćenje stresa možete saznati proživljavate li miran, uravnotežen ili stresan dan. Pratite Vaš menstrualni ciklus ili trudnoću u aplikaciji Garmin Connect. Bilježite simptome, primajte savjete za vježbanje, prehranu i još mnogo toga. Pojedinosti možete primati čak i na zapešće zahvaljujući widgetu za praćenje menstrualnog ciklusa i aplikaciji za praćenje trudnoće.
Funkcija LiveTrack Vašim prijateljima i članovima obitelji omogućuje praćenje Vaše lokacije u stvarnom vremenu, te čak i pregled cijele prethodno isplanirane staze. Budite bezbrižni jer će Vaši najbliži znati točno kuda se vozite ili trčite. Boravite i trenirajte u prirodi bez straha, jer Garmin Forerunner 245 pametni sat čuva Vaša leđa zahvaljujući ugrađenim funkcijama za prepoznavanje nezgoda, te Vašu lokaciju šalje kontaktima u hitnim slučajevima.
Njegov silikonski remen otporan je na znoj, pa je i žuljanje stvar prošlosti. Njegova baterija tijekom korištenja traje do 7 dana i do 24 sata u GPS načinu rada. Primajte e-poštu, poruke i upozorenja izravno na svoj sat dok je uparen s kompatibilnim pametnim telefonom.
Garmin Forerunner 245 u boji kupine neće Vas iznevjeriti, zato naručite ovaj sat već danas i osjetite pravu sportsku snagu. Kupnjom ovog sata dobivate jamstvo u trajanju od 2 godine.
Specifikacija

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Smart watch GARMIN Venu 2S Silver Mist Grey - 010-02429-12
Smart watch FITBIT Versa 4 Black/Graphite - FB523BKBK
Mobitel SAMSUNG Galaxy S23 5G (S911) Dual SIM 8GB 128GB - Cream
Mobitel XIAOMI POCO X5 PRO 5G 6GB 128GB DualSIM - Yellow
Mobitel APPLE iPhone 11 64GB Black
Mobitel MOTOROLA Moto Edge 30 Ultra 5G 12GB 256GB DualSIM - Black
Često postavljana pitanja
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshopu.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ako se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr.
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ako na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr.
Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshop-a?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.