Romobil električni XIAOMI Mi Electric Scooter PRO 2 - Black

3.799,99 kn s PDV-om
3.999,99 kn
- maksimalna brzina: 25 km/h (Pedestrian mode: 5km/h, D mode: 20km/h, S mode: 25km/h)
- domet: do 45 km, vrijeme punjenja 8-9 sati
- dvostruka kočnica
- masa oko 14.2 kg, maksimalna nosivost do 100 kg
- jamstvo: 2 godine na uređaj, 6 mjeseci na bateriju
Dostupnost: dostupno
Usporedba
Pošalji upit
Favoriti
Šifra proizvoda: 320801015
Kataloški broj: FBC4025GL
Jedinica mjere: kom
Jamstvo: 24 mj

Opis

Xiaomi Mi Pro 2 električni romobil savršena je kombinacija praktičnosti i ljepote koja Vas vodi u novi svijet mogućnosti putovanja. Kada putujete na posao, jednostavno pritisnite „S“ da biste brže krenuli te dosegli brzinu od nevjerojatnih 25 km/h, a tijekom vožnje parkom pritisnite „D“ za ugodnu i sporiju vožnju. A ako ste u društvu osobe koja hoda pored Vas, jednostavno ga prebacite u pješački način te tako uskladite tempo. Prebacite iz bržeg u sporiji način, jednostavnim pritiskom tipke za uključivanje/isključivanje te tako prilagodite brzinu Vašeg romobila okolini u kojoj se nalazite. Zahvaljujući izdržljivom kapacitetu baterije od 446 Wh, Vaš će romobil neometano voziti do 45 kilometara. Sustav za oporavak kinetičke energije (KERS) u potpunosti je nadograđen, a učinkovitost pretvorbe energije dodatno je poboljšana. Ovaj romobil može povratiti kinetičku energiju svakog kočenja i kretanja bez pogona, te je pretvoriti u korisnu električnu energiju za daljnje poboljšanje dometa kretanja. Učinkovitost povrata energije može se prilagoditi putem aplikacije Mi Home kako bi zadovoljila Vaše individualne potrebe za vožnjom. Uz pomoć višenamjenske nadzorne ploče, možete uživati u 8 vrsta prikaza podataka u stvarnom vremenu; brzina, način rada brzine, snaga, status zaključavanja i drugi podaci o vožnji. Moderna tehnologija stvorila je jedan gumb za više funkcija: tipka ne samo da uključuje i isključuje napajanje, već se može koristiti i za prebacivanje između brzih načina rada i za uključivanje i isključivanje farova.

 

Njegova upravljačka ploča izrađena je od TPR materijala za ugodnije držanje koje može učinkovito poboljšati iskustvo vožnje. Spremate se na put, ali bi rado ponijeli romobil sa sobom? Sklapanje ovog romobila traje samo 3 sekunde, a nakon preklapanja, vozilo zauzima malo prostora i kompaktno je za stavljanje u prtljažnik Vašeg automobila. Njegova snažna karoserija izrađena je od zrakoplovnog aluminijskog materijala visoke gustoće i čvrstoće te može podnijeti teret do 100 kg. S neto težinom od 14,2 kg, romobil možete uzeti i ponijeti sa sobom. Stražnji kotač koristi veliki perforirani kočni disk s većom snagom kočenja, dok je prednji kotač opremljen regenerativnim anti-blokirnim sustavom E-ABS. Pri kočenju se prednji i stražnji kočni sustav aktiviraju jedan za drugim, skraćujući put kočenja osiguravajući sigurno zaustavljanje. Otpornost na probijanje i robusnost sveobuhvatno su poboljšani, a performanse guma protiv eksplozija također su uvelike optimizirane. Izdržljivost 8,5 inčnih guma povećana je do 3 puta kako bi Vam omogućile savršenu vožnju na ravnim cestama, ali isto tako vrlo ugodnu vožnju na neasfaltiranim cestama poput šljunka ili trave.

 

Visoka rezolucija svjetlosti novog 2W prednjeg svjetla učinkovito poboljšava sigurnost vožnje noću. Kut zračenja svjetlosti ima novi dizajn koji zadržava svjetlost ispod vidne linije kako bi se izbjeglo zasljepljivanje farova. Kada se uključi prednje svjetlo, stražnje će se automatski uključiti. Pritiskom ručice kočnice, stražnje svjetlo će zatreperiti kako bi upozorilo pješake i vozila iza Vas. Stražnje svjetlo također ima funkciju stražnjeg reflektora kako bi osiguralo sigurnu vožnju. Reflektori su dodani sprijeda, sa strane i na stražnjem svjetlu, što dodatno poboljšava noćnu vidljivost kako biste bili sigurni tijekom noćne vožnje. Za duže performanse Vaše baterije koristite aplikaciju Mi Home kako bi pratili stanje Vaše baterije, a ako se pojavi neki problem, aplikacija će Vas odmah obavijestiti. Xiaomi Mi električni romobil Pro 2 može se povezati s aplikacijom Mi Home putem Bluetootha za zaključavanje i otključavanje te za nadgledanje podataka o vožnji (npr. kilometraža, brzina, preostalo trajanje baterije itd.) Prepustite se užitku vožnje uz Xiaomi Mi Pro 2 električni romobil.

Specifikacija

Brand
XIAOMI
Materijal
Aluminij
Masa
14,2kg
Kapacitet baterije
12800 mAh
Nosivost
100kg
Jačina motora
300 W
Maksimalna brzina
25 km/h
Doseg
do 45 km
Najveći nagib
20 stupnjeva
Zaslon
LED
Tempomat
da
Veličina kotača
20,3 cm
Prednja kočnica
E-ABS
Stražnja kočnica
Disk kočnica
Sklopiv dizajn
da
Prednje i stražnje svjetlo
da
Boja
Crna

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još

-210,00 kn

Romobil električni XIAOMI Mi 1S Electric Scooter - Black

Materijal: Aluminij
Masa: 12,5 kg
Boja: 
Šifra: 320801016Dostupnost: dostupno
3.399,99 kn
3.189,99 kn s PDV-om
99,99 kn s PDV-om
-200,00 kn

Romobil električni MS Energy Neutron n1 - dark grey

Materijal: Aluminij
Masa: 12,5 kg
Boja: 
Šifra: 320801023Dostupnost: dostupno
2.299,99 kn
2.099,99 kn s PDV-om
399,99 kn s PDV-om
399,99 kn s PDV-om
-340,00 kn

Romobil električni MS Energy Neutron n3 - white

Materijal: Aluminij
Masa: 14 kg
Boja: 
Šifra: 320801032Dostupnost: dostupno
3.299,99 kn
2.959,99 kn s PDV-om
-340,00 kn

Romobil električni MS Energy Neutron n3 - red

Materijal: Aluminij
Masa: 14 kg
Boja: 
Šifra: 320801033Dostupnost: dostupno
3.299,99 kn
2.959,99 kn s PDV-om

Romobil električni MS Energy Neutron m10 - dark grey

Materijal: Aluminij
Masa: 14 kg
Boja: 
Šifra: 320801034Dostupnost: dostupno
2.599,99 kn s PDV-om

Česta pitanja i odgovori

Pravne osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Zašto ne vidim cijene proizvoda nakon što sam prilikom dolaska na webshop odabrao da sam pravna osoba?
Da bi vidjeli cijene kao pravna osoba prvo se morate registrirati, a sve ciljem formiranja najbolje ponude i cijene posebno za Vas.


Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.


Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo na dijelu webshop-a za fizičke osobe. 


Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Bani 73b, Buzin - Zagreb).


Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 35 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba  često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr


Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr

Fizičke osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.


Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom. 
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.  
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje. 


Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno. 
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.


Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Corvus stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Rok za uplatu narudžbe na Corvus stranicama je 15 minuta.


Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.


Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshop-a?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 35 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr


Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.