Romobil električni XIAOMI Mi Electric Scooter 5 GL
- domet: do 60 km
- zaslon: LED s prikazom brzina/baterija/status/način rada/TCS/upozorenje za tlak u gumama/pokazivač smjera
- masa: 20.1 kg, maksimalna nosivost do 120 kg
- jamstvo: 2 godine na uređaj, 6 mjeseci na bateriju
- nazivna snaga: 350W
- kut penjanja: nagibi do 18%
Opis
Xiaomi Electric Scooter 5 – novi partner za brže putovanje!
Zaputite se u gradsku avanturu s Xiaomi Electric Scooter 5, koji zahvaljujući snažnom motoru od 700 W čini svako putovanje gradom posebnim. Motor bez četkica s pogonom na stražnjem kotaču jamči učinkovitost i maksimalnu stabilnost, štp romobilu omogućuje da se bez problema nosi s različitim uvjetima na cesti. Uz maksimalnu brzinu od 25 km/h i mogućnost savladavanja nagiba do 18%, uživat ćete u uglađenoj i udobnoj vožnji u svim okolnostima.
Xiaomi Electric Scooter 5 nudi tri načina vožnje, koje možete jednostavno mijenjati jednim dodirom tipke za uključivanje/isključivanje:
- Način hoda: do 6 km/h
- Standardni način: do 20 km/h
- Sportski način: do 25 km/h
S litijskom baterijom kapaciteta 10200 mAh, romobil omogućuje do 60 km dometa s jednim punjenjem što ga čini idealnim odabirom za svakodnevna putovanja na posao ili trening.
Okvir romobila izrađen od 1.5 mm zadebljanog ugljičnog čelika, osigurava iznimnu čvrstoću i nosivost do 120 kg. S višenamjenskom nadzornom pločom na upravljaču uvijek ćete imati uvid u brzinu, preostalu bateriju, pokazivač smjera i status romobila tijekom vožnje.
Sigurnost na svakom koraku jamče integrirani pokazivači smjera postavljeni na rubovima upravljačkih ručki. Pritiskom tipke za skretanje, pokazivač svijetli uz zvučni signal upozoravajući pješake i vozila na vaš smjer kretanja.
Za noćnu vožnju, Xiaomi Electric Scooter 5 pruža dodatnu sigurnost zahvaljujući prednjem svjetlu visoke svjetline, koje se automatski uključuje u slabo osvijetljenim uvjetima. Kada se prednje svjetlo upali, stražnje svjetlo se također automatski aktivira osiguravajući vašu sigurnost.
Dvostruka kočnica osmišljena je za dvostruku zaštitu budući da bubanj kočnica i E-ABS sustav za stražnji kotač zajedno skraćuju put kočenja, uspješno povećavajući sigurnost vožnje. Uz to, inteligentni sustav povrata energije koristi kinetičku energiju nastalu tijekom kočenja kako bi je pretvorio u električnu energiju čime se dodatno produljuje domet vožnje.
Uz 10“ gume bez zračnica s poboljšanom zračnom nepropusnošću i apsorpcijom udaraca, Xiaomi Electric Scooter 5 pruža stabilnost i sigurnost na svim površinama. Prednji amortizeri s dvostrukim oprugama omogućuju udobnu vožnju, čak i na neravnim terenima.
Iskusite vožnju na novoj razini s Xiaomi Electric Scooter 5!
Napomena:
- *Domet od 60 km: izmjeren je s opterećenjem od 75±5 kg i prosječnom brzinom vožnje od 15 km/h na ravnoj cesti u okruženju sa temperaturom okoline od (25±5) ? i brzinom vjetra od ?3 m/s. Podaci dolaze iz TIRT-a.
- *18% sposobnosti uspona izmjereno je pod teretnim opterećenjem od 75±5kg i napunjenosti baterije na 70%±10% snage.
- *25 km/h maksimalne brzine izmjereno je pod ukupnim teretom od 75±5kg i napunjenosti na 70%±10% snage u okruženju s temperaturom od 25±5? i brzinom vjetra od ?3m/s. Maksimalna brzina u ispitnom području izmjerena je brzinomjerom.
Specifikacija

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Romobil električni XIAOMI Mi Electric Scooter 4 Lite Gen2 EU
Romobil električni XIAOMI Mi Electric Scooter Elite GL
Romobil električni XIAOMI Mi Electric Scooter 5 Pro GL
Romobil električni XIAOMI Mi Electric Scooter 5 Max GL
Često postavljana pitanja
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshopu.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Za sve narudžbe iznad 80,00 € (+ pdv) i težine manje od 20 kg dostava je BESPLATNA.
Za sve narudžbe vrijednosti iznad 80,00 € + pdv cijena dostave po težini iznosi:
- 20 – 50 kg – 8,00 € + pdv
- 50 – 80 kg – 13,60 € + pdv
- Preko 80 kg – 16,00 € + pdv
- Paleta – 37,00 € + pdv
Za sve narudžbe vrijednosti ispod 80,00 € + pdv cijena dostave po težini iznosi:
- do 10 kg – 5,60 € + pdv
- 10 – 20 kg – 11,20 € + pdv
- 20 – 50 kg – 13,60 € + pdv
- Preko 50 kg – 19,00 € + pdv
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ako se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail [email protected] te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa [email protected].
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ako na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: [email protected].
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: [email protected].
Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: [email protected].
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail [email protected] te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshopa. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshopa?
Plaćanje karticom putem webshopa vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshopa?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Za sve narudžbe iznad 80,00 € (+ pdv) i težine manje od 20 kg dostava je BESPLATNA.
Za sve narudžbe vrijednosti iznad 80,00 € + pdv cijena dostave po težini iznosi:
- 20 – 50 kg – 8,00 € + pdv
- 50 – 80 kg – 13,60 € + pdv
- Preko 80 kg – 16,00 € + pdv
- Paleta – 37,00 € + pdv
Za sve narudžbe vrijednosti ispod 80,00 € + pdv cijena dostave po težini iznosi:
- do 10 kg – 5,60 € + pdv
- 10 – 20 kg – 11,20 € + pdv
- 20 – 50 kg – 13,60 € + pdv
- Preko 50 kg – 19,00 € + pdv
Kupac može preuzeti svoju narudžbu i putem GLS paketomata/paketshopa.
Cijena dostave za narudžbe ispod 80,00 € + pdv:
Paketomat: 3,99 € + pdv
Paketshop: 4,79 € + pdv
Za sve narudžbe iznad 80,00 € + pdv, dostava na GLS paketomat/paketshop je BESPLATNA.
Robu je moguće preuzeti i u centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: [email protected]
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: [email protected]
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshopa?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshopa je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.