Printer BROTHER DCP-1610WE Laser All-in-one

1.099,99 kn s PDV-om
- multifunkcijski laserski printer sa crno-bijelim ispisom
- A4 ispis, A4 skener
- USB, WiFi
- toner Brother TN-1030, bubanj DR-1030
- JAMSTVO: 2+1 godina (za dodatnu 1 godinu gratis potrebna registracija na Brother web stranicama)
Dostupnost: dostupno
Usporedba
Pošalji upit
Favoriti
Šifra proizvoda: 400101283
Kataloški broj: DCP1610WEYJ1
Jedinica mjere: kom
Jamstvo: 24 mj

Opis

Elegantan, kompaktan i pouzdan Brother DCP-1610WE pruža vrhunsko višenamjensko rješenje za užurbane kućne urede, nudeći impresivan raspon značajki i nevjerojatne vrijednosti. Ovaj crno-bijeli laserski višenamjenski uređaj kombinira kopiranje i skeniranje po pristupačnoj cijeni i kompaktnu veličinu, zbog čega je idealan za kućne urede i manja poslovna okruženja. Ovaj model printera ima ugrađenu bežičnu mrežu za bežično spajanje na Vaše računalo. Zahvaljujući jednostavnom postavljanju i korištenju, kapacitetu papira 150 listova i tonerom za 1.000 stranica koji se lako zamjeni onda kada je to potrebno, korisnici provode manje vremena kraj uređaja i dobivaju veću količinu vrlo kvalitetnog ispisa. Sve to u kombinaciji s dokazanom pouzdanošću koju i očekujete od marke s vrha liste crno-bijelih pisača. Garancija na ovaj model Brother printera je 3 godine uz registraciju na Brother web stranici.

Odgovarajući toner za printer BROTHER DCP-1610WE Laser All-in-one možete pronaći ovdje.

Specifikacija

Brand
BROTHER
Vrsta ispisa
Mono
Duplex
ne
Mreža (Wireless)
DA
Ladica za prihvat papira do
150
Način ispisa
Laser
Brzina ispisa black
20 ppm
Format skeniranja
A4
Maksimalni format printanja
A4
ADF
NE
Tip uređaja
Multifunkcijski
Fax
NE
Mreža (LAN)
ne
Čitač kartica
NE
Vrsta konektora
USB 2.0
Rezolucija ispisa
2400x600 dpi
Rezolucija skeniranja.
600x1200 dpi
Konektor
USB B-Ž

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još

Printer BROTHER P-Touch PT-H110

Tip uređaja: Label
Vrsta ispisa: Mono
Šifra: 400131055Dostupnost: dostupno
299,99 kn s PDV-om

Printer HP LaserJet Pro MFP M130fn

Vrsta ispisa: Mono
Tip uređaja: Multifunkcijski
Šifra: 400107682Dostupnost: dostupno
1.299,99 kn s PDV-om

Printer CANON Pixma G3411 All-in-one WiFi + crna tinta gratis

Vrsta ispisa: Color
Tip uređaja: Multifunkcijski
Ekran veličina: 1,2"
Šifra: 400102331Dostupnost: dostupno
1.399,99 kn s PDV-om

Printer BROTHER HL-1110E Laser

Vrsta ispisa: Mono
Tip uređaja: Monofunkcijski
Šifra: 400101214Dostupnost: dostupno
559,99 kn s PDV-om

Printer EPSON L3111 All-In-One EcoTank

Vrsta ispisa: Color
Tip uređaja: Multifunkcijski
Šifra: 400104211Dostupnost: dostupno
1.299,99 kn s PDV-om

Printer BROTHER P-Touch PT-H107B

Vrsta ispisa: Mono
Tip uređaja: Label
Šifra: 400131061Dostupnost: dostupno
199,99 kn s PDV-om

Printer BROTHER HL-1223WE Laser - Wireless - TonerBenefit

Vrsta ispisa: Mono
Tip uređaja: Monofunkcijski
Kapacitet radne memorije: 32 MB
Šifra: 400101412Dostupnost: dostupno
799,99 kn s PDV-om

Printer HP Smart Tank 516 All-in-One Wireless

Tip uređaja: Multifunkcijski
Vrsta ispisa: Color
Kapacitet radne memorije: 256 MB
Šifra: 400107923Dostupnost: dostupno
1.299,99 kn s PDV-om

Česta pitanja i odgovori

Pravne osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Zašto ne vidim cijene proizvoda nakon što sam prilikom dolaska na webshop odabrao da sam pravna osoba?
Da bi vidjeli cijene kao pravna osoba prvo se morate registrirati, a sve ciljem formiranja najbolje ponude i cijene posebno za Vas.


Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.


Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo na dijelu webshop-a za fizičke osobe. 


Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Bani 73b, Buzin - Zagreb).


Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 25 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba  često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr


Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr

Fizičke osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.


Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom. 
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.  
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje. 


Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 36 rata beskamatno. 
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.


Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Corvus stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Rok za uplatu narudžbe na Corvus stranicama je 15 minuta.


Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.


Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshop-a?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 25 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr


Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.