Česta pitanja i odgovori


  • Kako se mogu registrirati na Makromikro webshop?
    - Na naš webshop se možete registrirati kao veleprodajni kupac ili kao fizička osoba. Kao veleprodajnom kupcu biti će Vam vidljive veleprodajne cijene, a plaćanje se obavlja virmanski. Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 i kupcu koji je registriran kao fizička osoba.

    Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
    - Kupnju možete obaviti i bez registracije, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.

    Registriran sam kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
    - Za izdavanje R1 računa, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati sve podatke (naziv, adresa, OIB).

    Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
    - Molimo, pošaljite nam upit na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo provjeriti dobavljivost traženog proizvoda.

    Kako mogu platiti robu koju naručujem?
    - Robu na webshopu možete platiti karticom, virmanski ili pouzećem. Detaljne informacije o načinu plaćanja pročitajte ovdje

    Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
    - Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon koji ste upisali prilikom kupnje.

    Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshop-a?
    - Naravno, imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje

    Koja je cijena dostave za naručenu robu?
    - Cijena dostave za narudžbe do 800,00 kn iznosi 25 kn. Dostava za narudžbe preko 800,00 kn je besplatna.

    Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
    - Rok isporuke za web narudžbe je 3-5 dana (osim za robu koja se isporučuje na otoke). Ovisno o naručenoj robi i adresi dostave, često roba stigne i prije zadanog roka.

    Mogu li robu kupiti na rate?
    - Naravno, robu možete platiti na rate, kako u poslovnicama, tako i putem webshop-a. Ovisno o kartici, putem webshop-a možete platiti do 12 rata beskamatno. U poslovnicama, uz beskamatnu otplatu na do 12 rata, platiti možete i do 60 rata uz potrošačke kredite. Točan način plaćanja za sve kartice provjerite ovdje

    Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
    - Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.

    Imate li servis?
    - Imamo, servis se nalazi na adresi Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr

    Jesu li informacije na web stranici Vaše tvrtke uvijek 100% točne?
    - Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.

    Mogu li pogledati Vaše proizvode uživo?
    - Naše proizvode moguće je pogledati u svim našim poslovnicama ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail podrska@makromikro.hr

    Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
    - Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.

    Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
    - Kada ste ulogirani na našim stranicama, iznad tražilice pojaviti će Vam polje “Korisničke stranice”. Klikom na to polje možete pregledavati svoje narudžbe te uređivati informacije o svom profilu.

    Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
    - Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena, u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje