Akcije i popustiAkcije i popusti Tinte i toneriTinte i toneri

Trikovi i savjeti za savršeno čist ured

U poslovnom svijetu, profesionalan dojam ima veliku, a u pojedinim slučajevima i presudnu ulogu u načinu na koji Vas potencijalni klijenti percipiraju. Isti nije ograničen samo na to kako su Vaši zaposlenici odjeveni već se odnosi i na to koliko je uredan i čist Vaš uredski prostor. 
 

Čišćenje ureda lako je zanemariti, pogotovo ako ured ne koristi usluge čišćenja i spremišta. Cjelokupan izgled i čistoća Vaših ureda bit će odlučujući faktor u tome kako će klijenti, kupci ili partneri gledati na Vašu tvrtku i brand. Bez obzira jeste li vlasnik ili zaposlenik tvrtke, izgled, čistoća i urednost Vašeg ureda važan je faktor u profesionalnom svijetu. 

Važno je imati na umu da se nečist ili neuredan ured loše odražava na ugled tvrtke. Ako klijent ili potencijalni kupac posjeti ured i utvrdi nisku razinu čistoće i higijene, potencijalno može razviti negativan dojam o tvrtki i brandu. Uz to, ako zaposlenici moraju raditi u neurednom radnom prostoru s vremenom će biti nezadovoljni radnim uvjetima. 

Čist ured je i onaj koji nema neugodnih mirisa ili mirisa uopće. Suzbijanje mirisa iz Vašeg ureda i osiguravanje svježine prostora stvara pozitivnije ozračje i utječe na bolje raspoloženje Vaših zaposlenih. Osim toga, razni mirisi u Vašem uredu mogu privući neželjene posjetitelje poput insekata. Kako bi spriječili navedeni scenarij, redovito provjetravajte prostore i koristite sredstva iz naše ponude: osvježivači i ovlaživači prostora te insekticidi.


Osam vrijednih savjeta i trikova za čišćenje ureda 

1.    Osigurajte zalihu sredstava i pribora za čišćenje

Posvetite jedan ormar u Vašem uredu čuvanju higijenskih sredstava za čišćenje i pribora za održavanje čistoće. Uvijek na raspolaganju ostavite; sprejeve za brisanje prašine, sredstva za čišćenje stakla, maramice od mikrovlakana, alkohol za dezinfekciju i sredstvo za pranje podova te još mnogo toga. Dobra organizacija zaliha znači manje stresa te brže i efikasnije čišćenje.

2.    Održavajte Vaše radno mjesto urednim

Jeste li znali da se na radnim stolovima može pronaći do 400 puta više klica nego u uredskim toaletima? Važno je osigurati sigurno i čisto radno okruženje što Vama i/ili Vašim zaposlenima omogućava bolje raspoloženje, održavanje zdravlja i utječe na povećanje učinkovitosti u izvršavanju poslovnih obaveza. Pri čišćenju ureda, radno mjesto je prvo mjesto na koje biste trebali obratiti dodatnu pozornost. Osigurajte da je blistavo čist, a predmeti koji se nalaze na njemu, kao što su telefon, monitor, tipkovnica, pribor za pisanje i ostalo, da su uredno posloženi i očišćeni. Korištenjem sredstava za čišćenje računalne opreme iz naše ponude branda Q-Connect osiguravate besprijekornu čistoću baš svaki put.

3.    Redovito čistite podove


Bilo da se radi o manjem uredu ili većem poslovnom prostoru s velikom koncentracijom radnog osoblja, nakupljanje nečistoće i prašine te ostataka sa obuće smanjuje čistoću podova Vaših poslovnih prostora. Pobrinite o redovitoj higijeni podova poslovnih prostorija i posvetite Vašim podovima dodatnu pažnju prilikom čišćenja!

 

Primjerice, ako imate tepih, pobrinite se da ga redovito usisavate kako bi bio čist -  bez grinja i prašine. Ako Vaš pod ima linoleum ili pločice, usisajte ga, a zatim ga operite s jednim od sredstava iz naše ponude, primjerice: Ajax red flowers. Za dodatan sjaj, preporučujemo poliranje voskom sredstvom za čišćenje parketa Pronto kako bi podovi Vaših ureda bili čisti i blistavi.

4.    Očistite rasvjetna tijela


Na čišćenje rasvjetnih tijela lako je zaboraviti, stoga otiđite stepenicu više prilikom čišćenja. Ako se rasvjetna tijela oko Vašeg stola ili u Vašem uredu neko vrijeme ne čiste, privlače brojne bakterije i nakupljaju prašinu. Koristeći odgovarajuća sredstva za čišćenje iz naše ponude poput Univerzalnog sredstva Mr Proper, Vaša će rasvjetna tijela izgledati besprijekorno, a Vi ćete uživati u odgovarajućim i čišćim radnim uvjetima.

5.    Očistite iza sebe prije nego što napustite radno mjesto


Nakupljene otpatke treba propisno zbrinuti i redovito uklanjati iz Vašeg ureda, posebno u područjima za pripremu toplih napitaka poput čajeva i kave. Ako se smeće redovito ne prazni na takvim područjima, stvorit ćete savršeno područje za uzgoj bakterija i mikroorganizama. Istraživanja pokazuju da predmeti pronađeni u takvim područjima, poput kvaka za čajnik i ostataka, imaju više bakterija u odnosu na kvake na vratima toaleta.

 

Potaknite zaposlenike da počiste za sobom. Postavite natpise iznad kanti za smeće i sudopera kako biste podsjetili zaposlene da operu posuđe i brinu o svom otpadu. Nadalje, pobrinite se da Vaši zaposlenici održavaju svoje radne jedince urednima i čistima prije odlaska s radnog mjesta.

 6.    Osigurajte adekvatan pribor za arhiviranje i odlaganje

 
Gotovo sve, od olovaka do jakne, kišobrana i dokumenata, treba imati predviđen prostor za odlaganje kako biste mogli ostati organizirani. Osigurajte da u uredu imate samo ono što Vam treba kako biste izbjegli nakupljanje nepotrebnih dokumenata koji nakon dužeg vremena donose vlagu i prašinu u Vaš ured.

 

Također, osigurajte da su datoteke dobro organizirane i da one koje više ne upotrebljavate čuvate u registratorima ili mapama za arhiviranje. Ako ste dobro organizirani, Vaš rad i rad Vaših zaposlenika će biti učinkovitiji, a samim time poboljšat ćete razinu higijene u uredu te zdravlje pojedinaca.

7.    Nadopunite Vaš sanitarni čvor adekvatnim sredstvima i priborom za čišćenje i higijenu


Sanitarni čvor ogledalo je Vašeg ureda. Prilikom ulaska u toalete, Vaši zaposlenici i potencijalni klijenti vole uživati u čistoći i mirisu. Kao mjesto koje je pogodno za razmnožavanje klica i bakterija, potrebno je obratiti dodatnu pozornost na njegovu čistoću.

 

Korištenjem snažnih sredstava za čišćenje sanitarija održavajte visoki stupanj dezinfekcije, svježine i higijene. Ponudite Vašim klijentima više, proizvodima poput nježnog sapuna i krema za ruke iz našeg asortimana osobne higijene.

8.    Koristite profesionalnu uslugu čišćenja


Naposljetku, angažiranjem stručnog osoblja za čišćenje dovest ćete Vaš ured na najbolju moguću razinu čistoće. Radno osoblje specijalizirano za čišćenje i higijenu prostora posjeduje potrebnu stručnost i neupitno iskustvo kako bi Vaš ured bio čist i uredan. Osim toga, zahvaljujući našoj bogatoj ponudi sredstava za čišćenje, Vašem osoblju i tvrtki nikada neće nedostajati kvalitetnih sredstava i pribora za održavanje čistoće. Profesionalno čišćenje plus profesionalni proizvodi pružaju ništa manje od prvoklasnih rezultata čišćenja za Vaš ured.

Vaša Makromikro grupa