MAKROMIKRO GRUPA | Za velike i MALE poslove. Saznaj više

Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Mobitel SAMSUNG Galaxy S23+ 5G (S916) Dual SIM 8GB 512GB - Cream

Od 0 ocjena
Redovna cijena: 1.349,00 € 10.164,04 kn s PDV-om
- 6.6" Dynamic AMOLED 2X, 2340x1080
- 8GB RAM, 512GB memorije
- stražnja kamera 50+12+10 MP, prednja kamera 12 MP
- Android 13,
- baterija 4700 mAh
Dostupnost: dobavljivo na upit
Usporedba
Favoriti
Šifra proizvoda Šifra proizvoda: 160103445
Kataloški broj Kataloški broj: SM-S916BZEGEUE
Jedinica mjere Jedinica mjere: kom
Jamstvo Jamstvo: 24 mj

Opis

 

Gledajte Youtube bez prekida. Samo za nove korisnike (bez prethodne probne verzije YouTube Premium, YouTube Music Premium, YouTube Red za Google Play Music). Saznaj više

Sinkronizirajte svoju galeriju uz OneDrive i uživajte u 6 mjeseci Microsoft 365 Basic OneDrive pohrane u oblaku od 100 GB uz Galaxy S23 seriju. Saznaj više

 

Galaxy S23 serija predstavlja novu eru ultimativnog, premium iskustva korištenja mobitela. Njegove nove, epske kamere pružaju više slobode za istraživanje kreativnosti, najbržu mobilnu grafiku i upečatljiv dizajn.

Obojen prirodnim bojama te pakiran u kutiju od recikliranog papira i zaštitnog filma na bazi papira, Galaxy S23+ dolazi s recikliranim staklom i PET folijom.

Uz uglađeni 6,6“ zaslon s prilagodljivom brzinom osvježavanja od 120 Hz, Galaxy S23+ opremljen je tehnologijom Snapdragon 8 generacije 2 koji optimizira vrijeme osvježavanja i upotrebu energije, dok Eye Comfort zaštita štiti oči od umora, čak i kada gledate u mraku. Galaxy S23+ ima više vršnih niti od svojih prethodnika. Igrajte igrice ili gledajte sadržaj gdje god želite s prilagodljivom preglednosti na danjem svjetlu uz optimalne razine boja i svjetline.

Krenite fotografirati spektakularne prizore kamerom profesionalne razine sa senzorom visoke rezolucije i inteligentnim pikselima koji apsorbiraju svjetlo za snimanje fotografija i videa u bilo koje doba dana. Širokokutna 50 MP kamera u sinergiji sa snažnim čipom brzo kombinira snimke kako bi ih izdvojila u dijelove za jednu fotografiju visoke rezolucije. Ako tome dodate i tehnologiju uređivanja detalja, dobit ćete tako oštru kvalitetu da ćete zumirati za još!

Ugrađena umjetna inteligencija nightography kamere čini detalje na Vašim fotografijama i videozapisima jasnima. Dominirajte noćnom scenom uz snimanje iznimno oštrih noćnih videozapisa! Sada čak i prednja kamera ima mogućnost snimati snimke Vas i Vaših prijatelja u situacijama nižeg osvjetljenja; primjerice u vrijeme zalaska sunca. Za fotografije visoke rezolucije isprobajte opciju Expert RAW - rezultat su svijetle fotografije pune detalja!

Sada i Vi možete biti zvijezda fotografiranja! Brži, točniji fokus čak i uz slabo svjetlo omogućava Dual Pixel tehnologija na prednjoj kameri Galaxy S23+ mobitela. AI na bazi objekta pruža autentičnu boju za selfie fotografije koje izgledaju kao stvarne. Noćne selfie fotografije i videozapisi s malo osvjetljenja oštriji su zahvaljujući selfie kameri s 12 MP što je poboljšanje u odnosu na selfie kameru od 10 MP na Galaxy S22. Expert RAW podržava snimanje s više ekspozicija za snimke visoke razlučivosti s dinamičkim rasponom.

Ovom mobitelu nije problem držati korak s Vašim danom! Revolucionarni čip daje snagu pruža bolje performanse, a produženo trajanje baterije nosi Vas kroz najbolje trenutke u danu. U usporedbi s njegovim prethodnikom, Galaxy S23+ dolazi s većim kapacitetom baterije od 3900 mAh-a koja se brzo puni, a dugo traje.

Smart Switch pojednostavljuje prijenos i pohranu Vaših podataka! Za brzi prijenos ste spremni u svega nekoliko koraka - nakon jednostavnog Wi-Fi spajanja ili brze prijave na svoj Samsung račun prenesite svoje aplikacije, fotografije, poruke i ostale datoteke s bilo kojeg operativnog sustava na svoj novi mobitel. Samsung Galaxy S23 serija otključava sljedeću razinu mobilne sigurnosti uz Samsung Message Guard. Ovaj moćni alat za sigurnosno okruženje preventivno štiti Vaš mobitel; djeluje kao virtualna karantena koja hvata štetne slike i osigurava da primate sigurne slike.

Galaxy S23+ dolazi u boji lavande, krem boji, fantomsko crnoj i zelenoj s dvije opcije pohrane: 256 GB i 512 GB. Kupnjom uređaja dobivate jamstvo u trajanju od 2 godine.

Specifikacija

Brand
SAMSUNG
Operativni sistem
Android 13
Kapacitet radne memorije
8 GB
Ekran veličina
6,6 "
Memorija za pohranu
512 GB
Rezolucija
2340x1080
Ekran vrsta
Dynamic AMOLED 2X
Vrsta konektora
USB Type C
Kamera prednja
12 MP
Kamera stražnja
50MP+10MP+12MP
Utor za memorijsku karticu
NE
Bluetooth
DA
Vrsta SIM kartice
nanoSIM
Mreža
4G WiFi 5G
Dual SIM
DA
Mobitel SAMSUNG Galaxy S23+ 5G (S916) Dual SIM 8GB 512GB - Cream
Mobitel SAMSUNG Galaxy S23+ 5G (S916) Dual SIM 8GB 512GB - Cream
1.349,00 € 10.164,04 kn s PDV-om
Recenzije
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 ocjena
0%
Bi preporučilo ovaj proizvod

Često postavljana pitanja

Pravne osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshopu nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshopu.


Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.


Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).


Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ako se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr.


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshopa. Ako na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr.


Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr.

Fizičke osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.


Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom. 
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.  
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje. 


Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno. 
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.


Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.


Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.


Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshop-a?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr


Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.


Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.