Mobitel SAMSUNG Galaxy A53 5G (A536) 6GB 128GB DualSIM - Blue
- 6GB RAM, 128GB memorije
- stražnja kamera 64MP+12MP+5MP+5MP, prednja kamera 32MP
- baterija 5000mAh
- UREĐAJ DOLAZI BEZ ADAPTERA ZA PUNJENJE!
Opis
Upoznajte Samsung Galaxy A53 – s hiperbrzom 5G mrežom za besprijekorno emitiranje i dijeljenje sadržaja s prijateljima i obitelji.
Uz snagu koju daje osmojezgreni procesor 5 nm, Samsung Galaxy A53 izrađen je kako bi mogao podnijeti opsežan multitasking. Radna memorija RAM Plus od 6 GB očitava obrasce upotrebe i tako Vam osigurava dodatni virtualni RAM radi poboljšanja performansi aplikacija. Uz 128 GB unutarnje memorije i podršku za mikro SD karticu do 1 TB imat ćete i više nego dovoljno prostora da sačuvate sve Vaše uspomene i dragocjene trenutke.
Uz Galaxy A53 istaknut ćete se u masi zahvaljujući Ambient Edge opciji koja besprijekorno spaja kameru s tijelom, a za vrijeme korištenja u potpunosti ćete uživati u fenomenalnom plavom matiranom tankom okviru.
Uronite u živopisne detalje uz Super AMOLED zaslon FHD+ rezolucije. Njegov 6,5-inčni zaslon Infinity-O donosi besprijekorne detalje u okružjima s mnogo ambijentalnog osvjetljenja ili pri izravnoj sunčevoj svjetlosti, a svjetlina se može povećati na do 800 nita. Vrijednosti svjetline mjeri senzor ovisno o kutu padanja zraka svjetlosti na zaslon i producira živopisnu sliku dok istodobno čuva Vaš vid smanjenjem plave svjetlosti funkcijom Eye Comfort Shield.
Sjajan AMOLED zaslon prikazuje uglađene pokrete zahvaljujući stopi osvježenja slike od 120 Hz – Vaša slika bit će manje zamućena s više detalja i boljim kontrastom.
Gledajte što želite na Super AMOLED zaslonu od 120 Hz i osjetite svilenkast doživljaj gledanja uz manje zamućenja, više detalja i živopisan kontrast.
Kamera Samsung Galaxy A53 mobitela s višestrukim objektivima podignut će Vaše fotografije na višu razinu. Glavna kamera od 64 MP zahvaljujući optičkoj stabilizaciji slike donijet će oštrije i jasnije snimke, ultraširoka kamera proširit će Vaš kut gledanja, a makro kamera će Vas približiti detaljima. Snažna umjetna inteligencija funkcije Photo Remaster poboljšava Vaše fotografije kako biste odmah imali popravljene slike spremne za daljnje objave. Uz efekt bokeh i dvostruki objektiv za dubinsku kameru koji pokreće umjetna inteligencija, možete zabilježiti detaljne značajke koje svako lice čine posebnim. S lakoćom zamutite pozadinu i usredotočite se na detalje koji udahnjuju život unutar okvira.
Baterija kapaciteta 5000 mAh daje Vam više vremena za prijenose, dijeljenje, igranje i još mnogo toga. Samsung Galaxy A53 ima mogućnost superbrzog punjenja do 25 W i time omogućava adaptivnu uštedu napajanja kako biste poboljšali cjelokupne performanse baterije. Baterija na Vašem Samsung Galaxy A53 mobitelu može trajati do 2 dana pri uobičajenom korištenju.
Galaxy A53 otporan je na prolijevanje, pljuskanje i prskanje, a njegova ocjena IP67 govori da je uz otpornost na vodu otporan i na prašinu. Galaxy A53 5G može se nositi s uranjanjem u vodu do jednog metra dubine i to do 30 minuta. Uz dodatnu zaštitu staklom Gorilla Glass 5, Samsung Galaxy A53 je sada izdržljiviji i manje sklon ogrebotinama.
Uživajte u svakom zvuku s ovim pametnim mobitelom. Udubite se u svoje omiljene filmove, pjesme i videozapise uz Dolby Atmos koji obogaćuje svaku notu nevjerojatnim detaljem i jasnoćom.
Aplikacija Game Booster pomoći će Vam u dugim igrama jer prati Vaše obrasce igranja kako bi optimizirala vijek trajanja baterije Vašeg uređaja, temperaturu i memoriju uz istodobno blokiranje pozadinskih aktivnosti i obavijesti kako ne biste izgubili fokus. Platforma Samsung Knox tvornički je ugrađena u hardware i software telefona, zahvaljujući čemu pruža zaštitu čim ga uključite.
Platforma donosi višeslojnu sigurnost Vaših najosjetljivijih informacija štiteći ih od zlonamjernog softwarea i prijetnji. Uz ugrađeni senzor otiska prsta na zaslonu možete se u trenutku prijaviti u svoje aplikacije i na mrežne stranice bez ugrožavanja sigurnosti. Sačuvajte sigurnost svojih osobnih fotografija, videozapisa, datoteka, aplikacija i podataka u Sigurnoj mapi i dodajte lozinku ili otisak prsta kako biste samo Vi mogli pristupiti svojim podacima.
Prilagodite korisničko sučelje Vašeg Samsung Galaxy A53 mobitela uz One UI 4 i podarite mu provokativan izgled kako bi odgovarao Vašim vibrama. Izradite prilagođen alat koji besprijekorno pomaže u Vašim zadacima i čini Vaše omiljene značajke lako dostupnima.
Uronite u živopisni svijet uz Samsung Galaxy A53 5G mobitel u plavoj boji. Kupnjom ovog mobitela dobivate jamstvo u trajanju od 2 godine.
Specifikacija

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Mobitel NOKIA 225 4G Dual SIM Black
Mobitel XIAOMI Redmi Note 11 4GB 128GB DualSIM - Graphite Gray
Mobitel HONOR Magic4 Lite 5G 6GB 128GB DualSIM - Midnight Black
Mobitel HONOR X7 4GB 128GB DualSIM - Midnight Black
Mobitel XIAOMI POCO X4 PRO 5G 6GB 128GB DualSIM - Yellow
Mobitel XIAOMI Redmi 9A 2GB 32GB DualSIM - Granite Gray
Mobitel HUAWEI NOVA Y90 6GB 128GB DualSIM - Emerald Green
Mobitel SAMSUNG Galaxy S22 5G (S901) Dual SIM 8GB 128GB - Light Violet
Česta pitanja i odgovori
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti na našem centralnom skladištu (Vukomerička ulica 6, Velika Gorica).
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Za područje i okolicu Grada Zagreba imamo organiziranu vlastitu dostavu te roba često stigne odmah sljedeći radni dan.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa servis@makromikro.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”. Za dodatne informacije u vezi zbrinjavanja tinti i tonera možete nam poslati upit na e-mail: zbrinjavanje@makormikro.hr
Nudite li uslugu tiska na promo artikle iz Vaše ponude?
Naravno, u ponudi imamo i uslugu tiska. Vršimo sve vrste tiska na upaljače, kalendare, privjeske, kišobrane i ostale promo artikle. Za detaljnije informacije o cijeni, roku isporuke i ostalim detaljima vezanim za uslugu tiska, pošaljite nam upit na e-mail: veleprodaja@makromikro.hr
Kako se mogu registrirati na webshop Makromikro grupe?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Mogu li robu kupiti u poslovnicama ili samo putem webshop-a?
Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i robu je moguće kupiti/naručiti u poslovnici. U poslovnicama možete platiti gotovinom ili karticom (jednokratno ili na rate). Točne informacije o poslovnicama pogledajte ovdje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) iznosi 4,65 € / 35,00 kn (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 66.36 € / 500,00 kn (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Vukomerička ulica 6, 10410 Velika Gorica, Hrvatska. Broj servisa je 01/6399-078, a e-mail adresa: servis@makromikro.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Makromikro Grupa d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: podrska@makromikro.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana. Više o uvjetima povrata možete pročitati ovdje.
Kupili smo nove tinte/tonere, što da radimo sa starima?
U našoj ponudi nudimo i uslugu zbrinjavanja tinti/tonera. Original HP tonere zbrinjavamo besplatno, a cijena za ostale ovisi o ukupnoj težini. Za zbrinute tonere izdajemo “Prateći list za otpad”.